Selamat datang kepada semua pengunjung blog CUTE OVEN, SMALL KITCHEN. Diharap dengan kunjungan anda dapatlah kita berkongsi ilmu disamping menambah kenalan. Terima kasih atas kesudian bertandang ke sini.

Untuk makluman, di dalam blog ini sukatan cawan adalah menggunakan cawan metrik manakala sukatan sudu pula 98% adalah menggunakan sudu metrik.
Bagi yang sering bertanya apakah 'Tbsp' dan 'tsp'; 'Tbsp' = tablespoon & 'tsp' = teaspoon.

Thursday 11 November 2010

MINI MUFFIN


Ini projek malam tadi, siapkan mini muffin untuk cikgu sekolah Husna. Cikgu request 3 jenis perisa dan tak kisah apa-apa pun. Naz buatkan muffin perisa pandan, perisa strawberry dan jugak muffin pisang coklat rice. Sebenarnya, lama dah tak ambil tempahan sejak melahirkan Hani tapi bila cikgu tu request dengan muka mengharap, tak sampai hati pula nak tolak. Tu laa.. Lembut hati benor.. Amik ko.. tido pukul 2 malam tadi. Maklumlah, kena tunggu baby Hani tidur dulu baru boleh mula projek. Eh..eh..eh.. Ikhlas tau buatkan muffin tu..Jadi ini gambar-gambarnya...

Pandan mini muffin...


Strawberry mini muffin...


Banana chocolate rice mini muffin...


UPDATED : Bagi yang request resepi untuk mini muffin di atas, sila click pada nama muffin tersebut yang di gambar tu. Naz dah masukkan link untuk melihat resepinya..

3 comments:

MATAHARI said...

boleh kongsi resepinya

Ina said...

haah naz. leh kongsi resepi ke.

Nadz Nazharzan said...

> MATAHARI
> moklong
Ehhhh... boleh..boleh..mestilah boleh dikongsi resepinya.. Sebenarnya Naz dah link kan resepi setiap satu muffin tu.. Just click pada nama muffin yang di gambar tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...