Selamat datang kepada semua pengunjung blog CUTE OVEN, SMALL KITCHEN. Diharap dengan kunjungan anda dapatlah kita berkongsi ilmu disamping menambah kenalan. Terima kasih atas kesudian bertandang ke sini.

Untuk makluman, di dalam blog ini sukatan cawan adalah menggunakan cawan metrik manakala sukatan sudu pula 98% adalah menggunakan sudu metrik.
Bagi yang sering bertanya apakah 'Tbsp' dan 'tsp'; 'Tbsp' = tablespoon & 'tsp' = teaspoon.

Sunday 20 February 2011

TAKO MAKER



Assallamulaikum dan salam sejahtera.

Sebenarnya nak post ke entry semalam topic ni tapi tak sempat..Seharian berada di luar rumah. Ada family day dengan staf dan student tempat hubby kerja. Buat di tepi Pantai Irama, Bachok. 

Ni tako maker yang Naz beli dari Chik Mimi. Orang lain pakai tako maker ni buat takoyaki aka bebola sotong aka octopus ball, yang Naz guna acuan ni buat bebola kaya...hahahahaaaa.. Nak buat takoyaki, tapi tak terbuat-buat.. Jadi buat le kaya ball tu nak lepas gian untuk guna tako maker baru tuuuuu... (kaya ball tu entry sebelum entry tako maker ni)


Okey pada sesiapa yang berminat untuk mendapatkan tako maker ni bolehlah mengunjungi blog Chik Mimi ni untuk maklumat lanjut. Boleh hubungi beliau di blognya. Ada juga produk-produk lain yang dijual..Kalau nak tau apa produknya, kenalah singgah ke blog Chik Mimi tu.. Kalau tak nak beli pun, pergi je la ke blog Chik Mimi ni cuci-cuci mata.. Amacam Chik Mi, okey tak promote?  Boleh dapat diskaun tak kalau beli barang lain lagi? Kihkih..kih..kih...

4 comments:

Chik Mimi said...

tq dear tolong promote:)) nak dikaun bolehhhhhh heehhe thanks again

Cendana Kasih said...

berkenan gak..brapa yer harganyer??

AiDaRazali said...

wahhhh kak naz...best nyer dah ader taKo maker...tringin sgt nak makn taKoyaki..tapi tak berkesempatan lagi..huhu..nak jenguk la umah chik mimi...;)

muzhirah said...

baguih info nih..thanks naz..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...