Selamat datang kepada semua pengunjung blog CUTE OVEN, SMALL KITCHEN. Diharap dengan kunjungan anda dapatlah kita berkongsi ilmu disamping menambah kenalan. Terima kasih atas kesudian bertandang ke sini.

Untuk makluman, di dalam blog ini sukatan cawan adalah menggunakan cawan metrik manakala sukatan sudu pula 98% adalah menggunakan sudu metrik.
Bagi yang sering bertanya apakah 'Tbsp' dan 'tsp'; 'Tbsp' = tablespoon & 'tsp' = teaspoon.

Recent Posts

Monday, February 21, 2011

HEAD IN THE BASKET

Assallamualaikum dan salam sejahtera.

Ni bukan entry masak-masak. Nak tunjuk projek anak dara sorang ni ha..dok main bakul di atas katil. Bakul biru tu sebenarnya bekas untuk Naz isi barang-barang kelengkapan bayi. Ada losyen bayi, bedak bayi, minyak telon untuk bayi, losyen ruam bayi, sikat bayi dan macam-macam lagilah barang dandanan bayi.

Maisarah Hani memang suka sangat main bakul ni. Dikeluarkannya semua barang-barang tu bersepah-sepah di atas katil. Kita masukkan semula barang-barang tu, dikeluarkannya semula. Masukkan balik barang-barang tu, dikeluarkannya semula. Memang selalu macam tu. Bila nak lekakan dia sekejap sementara buat kerja lain, selalunya bakul tulah jadi mangsa tapi selalunya tak adalah sampai naik kepala bakul tu. Entah macam mana bakul tu sampai jadi helmet pula kali ni. Jadi layan gambar je lah ye..



Sedar-sedar dah macam ni keadaannya. Cepat-cepat capai kamera untuk snap gambar.

 ****************************************
******************************
********************
**********
*****
***
*
 Ni sempat lagi berpusing-pusing di atas katil tu dengan bakul di kepala.

****************************************
******************************
********************
**********
*****
***
*
 Tak nampak muka dah ni.

****************************************
******************************
********************
**********
*****
***
*
 Hani...Oooooo..Hani...!

****************************************
******************************
********************
**********
*****
***
*
Menoleh kepala bila dipanggil.

****************************************
******************************
********************
**********
*****
***
*
 Masih kebuntuan di dalam bakul.

****************************************
******************************
********************
**********
*****
***
*
Nampak dua biji mata dia..heheheheee..


************************************************************

5 comments:

Lizahanum said...

assalammualaikum naz
ala comelnya maisarah hani......men bakul sensorang.....

Mamasya said...

Salam Naz..
comeiinya maisarah main cak2 dlm bakul...Maisarah tlg kemas brg ibu ya..

Ayu said...

waduh comelnya budak kecik ni!!..tengok tangan dia aje akak dah geram..rasa nak gigit gitu..lagilah gambar tepi dia tu..pipinya bam2..ishh akak tak boleh tengok baby yg berisi, macam rasa nak picit aje..hehe..

MZ said...

Naz...sukernyer dia main...nyorok dlm bakul...tomei lak tu...

anis said...

Angah,cutenyerrr haniiii ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...