Selamat datang kepada semua pengunjung blog CUTE OVEN, SMALL KITCHEN. Diharap dengan kunjungan anda dapatlah kita berkongsi ilmu disamping menambah kenalan. Terima kasih atas kesudian bertandang ke sini.

Untuk makluman, di dalam blog ini sukatan cawan adalah menggunakan cawan metrik manakala sukatan sudu pula 98% adalah menggunakan sudu metrik.
Bagi yang sering bertanya apakah 'Tbsp' dan 'tsp'; 'Tbsp' = tablespoon & 'tsp' = teaspoon.

Recent Posts

Wednesday, October 17, 2012

TEMPAHAN LAGI: CHOCOLATE MOIST CAKE

ASSALLAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA.

Alhamdulillah.. Ini antara rezeki yang datang. Semua kek-kek ni, kek coklat tempahan dari kawan-kawan. Terima kasih semua. Lepas hajat nak mendeco bila ada yang berhajat untuk makan..hehehe..


Tempahan daripada Elfa untuk kawannya. Ini merupakan kali ke 3 Elfa menempah kek. Elfa minta dibuatkan logo caltex di atas kek sebagai hiasan. Tq dear.


Tempahan daripada Sarina(USM) untuk birthday dua orang anaknya. Terima kasih Sarina.


Tempahan daripada Mira sebagai wakil daripada kawannya. Mira pun dah beberapa kali menempah untuk majlis makan-makan di tempat kerjanya. Terima kasih dear.

TERIMA KASIH SEMUA!
SELAMAT MENJAMU MATA!


12 comments:

JaSSNaNi said...

assalamualaikum naz...
wahhhhhhhhhhh.. banyak tempahan ye.. alhamdullillah.. sape kata dok umah tak leh buat duit kan... :) kena rajin je.. macam2 keje boleh jadikan duit.. :) suka tengok kek yang bawah skali.. cantekkkkkk sangat..

QA's ~ mamapapa said...

subhanallah...cantiknyaaa!!!mesti sayang nk mkn ,eheeh!!jmput follow kmbali,ye :)

Melly Octaviana said...

Kalo dekat melly pun mau tempah sama Nadz...Cantik cake nya.. laris manis yah.. :-)

mama sara nur said...

assalam naz
cantiknya kek2 ni
memang puashati org yg menempah tu

Rohah said...

makin kreatif kakak sorang ni...good luck...

Qasey Honey said...

slm kak Nadz..

cantik n kemas kek yg akak hasilkan...deco pon mnarik n kreatipp..mesti yg mngorder tu akan sgt berpuashati...semoga sukses yea kak dlm berbisnes...

LinRosly said...

Assalamualaikum Naz :D
Nantilaaaa bila Kak Lin sampai Kelantan Kak Lin nak tuntut sebuku Kek yg cantik manis tu...lalalalalalala...hehehehe

LinRosly said...

Assalamualaikum Naz :D
Nantilaaaa bila Kak Lin sampai Kelantan Kak Lin nak tuntut sebuku Kek yg cantik manis tu...lalalalalalala...hehehehe

Anna Qawina said...

senyap2 je kluar kek..senyap2 je kluar kuih..bak mai sebijik la tokey

Ucu Faridah said...

salam naz....
alhamdullilah....kemas n cantik2 deko kek tu..yg tak tahan tu kek caltex le...dapat petrol free brp liter.....hihihi...

zila norazila said...

salam syg naz,
amboii dlm diam kek cantik2..alhamdulillah rezeki bertambah..smoga lbh sucsess naz:))

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

betul ckp nadz.... seronok boleh lepaskan ilham deko atas kek kan... cantik dah nadz deko tu.. kemas jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...