Selamat datang kepada semua pengunjung blog CUTE OVEN, SMALL KITCHEN. Diharap dengan kunjungan anda dapatlah kita berkongsi ilmu disamping menambah kenalan. Terima kasih atas kesudian bertandang ke sini.

Untuk makluman, di dalam blog ini sukatan cawan adalah menggunakan cawan metrik manakala sukatan sudu pula 98% adalah menggunakan sudu metrik.
Bagi yang sering bertanya apakah 'Tbsp' dan 'tsp'; 'Tbsp' = tablespoon & 'tsp' = teaspoon.

Recent Posts

Monday, July 25, 2011

TERIMA KASIH DIANA(SKY BLUE'S KITCHEN)


Assallamualaikum dan salam sejahtera.

Award ni pemberian daripada Diana @ http://skybluemelleymey.blogspot.com. Terima kasih ye Diana atas ingatan Diana. Maaf juga sebab lama dah Diana bagi tapi baru sekarang dapat gantung di blog ni. 

Kena pas pula award ni kepada 8 orang lain. Naz tengok ramai juga yang dah dapat award ni. Jadi Naz senaraikan nama 8 orang blogger untuk menerima award ni. Harap sudi terima ye.. Kepada yang tak tersenarai harap tak berkecil hati sebab tak mampu pula nak check blog setiap orang samada dah dapat ke belum award ni. Sekiranya sudi, jemputlah ambil walaupun tiada nama di bawah^_^. 

  1. Lia http://cadaver89.blogspot.com/
  2. Bonda Ti http://lembarhatibonda.blogspot.com/
  3. Mama2Q http://qaisaraqaid.blogspot.com/
  4. Mamasya http://dapur-mamasya.blogspot.com/
  5. Nasya http://daridapurnasya.blogspot.com/
  6. Mawar merah http://notmyrecipehehe.blogspot.com/
  7. Yana http://yanashaiful.blogspot.com/
  8. Sari Yusa http://sariyusa.blogspot.com/



7 comments:

Mamasya said...

Assalamualaikum Naz, tk sudi bagi award...nanti angkut bawa balik!

tun_telani said...

morning kak naz cayang.... ni mesti x baca shoutbox yg tun kasi suruh angkut award ni aritu.. ish ish.. ;p

Diana @ Melley Mey said...

terima kasih nas sbb sudi ambil award nie... :)

mawar merah said...

akak dh bwk bakul dh ni..
tp tau mcm mna nk amik.. hohoho

YANA SHAIFUL said...

Salam K.Naz..yana dtg nk hangkut award nii...tq

mawar merah said...

akak dh amik dah award nya.. hehehe
terima kasih banyak2 lah ya.. :))

Mama2Q said...

salam naz...datang nak amik award tu, tp tak tau camana..hehe tak biasa ...leh ajar tak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...