Selamat datang kepada semua pengunjung blog CUTE OVEN, SMALL KITCHEN. Diharap dengan kunjungan anda dapatlah kita berkongsi ilmu disamping menambah kenalan. Terima kasih atas kesudian bertandang ke sini.

Untuk makluman, di dalam blog ini sukatan cawan adalah menggunakan cawan metrik manakala sukatan sudu pula 98% adalah menggunakan sudu metrik.
Bagi yang sering bertanya apakah 'Tbsp' dan 'tsp'; 'Tbsp' = tablespoon & 'tsp' = teaspoon.

Recent Posts

Tuesday, April 12, 2011

POSKAD DARI NIEZA


Assallamualaikum dan salam sejahtera.

Yahoooo dapat poskad dari NIEZA sempena ulangtahun pertama blog dia. Jauh ni dari Finland. Tq dear.. Really appreciate it. 

Naz dulu, tak ada pun sambut 1st anniversary untuk blog Naz sebab masa tu tak berapa pandai berblogging lagi. Masa tu buka blog, tulis resepi, simpan sendiri..(macam syok sendiri jer..heheheeee)..Tak berapa pandai berinteraksi melalui blog masa tu. Sekarang pun tak pandai-pandai juga cuma dah taulah bagaimana nak menambah kenalan melalui blog dengan minat yang sama maupun minat yang berlainan. Alhamdulillah... Bertambah lagi kawan dan sahabat handai  di dunia ini walaupun tak pernah bersua muka. Jadi terima kasih kawan-kawan semua kerana sudi bersahabat dengan Naz. (Eh! Ni anniversary siapa sebenarnya ni??? Aku ke, Nieza ke??? Lebih-lebih pula buat ucapan..kihkih..kihhhhh...)

3 comments:

Nieza said...

haha tq kak suka baca celoteh akak tu...hehe btw terima kasih sudi gantung poskad ni...suka dpt kenal ngan kak Naz..semoga perkenalan kita dirahmati Allah...amin..:)

Zuwairi Aiman said...

Salam kunjungan.. singgah la ke blog saya ;)

anymz said...

sana sini sinun tengah meriah dgn award kan naz?..
oh..naz dah lebih dulu buat eggless kek ni ya..
sodap kan naz?...jimat pun jimat..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...