Selamat datang kepada semua pengunjung blog CUTE OVEN, SMALL KITCHEN. Diharap dengan kunjungan anda dapatlah kita berkongsi ilmu disamping menambah kenalan. Terima kasih atas kesudian bertandang ke sini.

Untuk makluman, di dalam blog ini sukatan cawan adalah menggunakan cawan metrik manakala sukatan sudu pula 98% adalah menggunakan sudu metrik.
Bagi yang sering bertanya apakah 'Tbsp' dan 'tsp'; 'Tbsp' = tablespoon & 'tsp' = teaspoon.

Recent Posts

Monday, April 18, 2011

ANOK TUPAI??

Assallamualaikum dan salam sejahtera.

Hik..hik..hik...(gelak dulu sebab baru lepas layan 'Anok Tupai' ni..).

Tapi...

Bukan yang ini...
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
Ini ke?
Bukan yang ini juga...
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
Haaaa!!! Yang ini...

Di rumah ni, Husna dan ayahnya selalu bergaduh (gaduh-gaduh manja gitu..) sebab memang ayah dia ni suka sangat menyakat dia. Bila anak dara tu dah merajuk, mulalah ayahnya ni nyanyi lagu ni.. Tujuannya bukan nak memujuk tapi makin menyakat. Apalagi..makin hebatlah marah si Husna ni.. Selalu macam tu. Naik pening kepala Naz kadang-kadang tu sebab bising.. Ayahnya kuat menyakat.. Anaknya pula kuat menjerit bila diusik. 

Tapi yang bestnya, kadang-kadang tu si Husna menyanyikan lagu ni tanpa dia sendiri sedari (agaknya sebab dah selalu sangat dengar waktu disakat oleh ayahnya) terutama bila dia leka tengah bermain sorang-sorang atau sedang menulis. Tersenyum-senyum simpul Naz kalau dengar. Tak boleh gelakkkkk.. Nanti dia marah pula..heheheheeeee..

Jadi video lagu ini, Naz tujukan khas buat anakanda Maizatul Husna untuk tatapan di hari muka..Wakhhh..kahhh..kahhh.. Jangan marah ummi yer...

2 comments:

Kak Rose said...

Naz, tingat masa duk langkawi berjiran ngan ore kelate... hari2 dengar lagu ni...ishhhh kenangan!

Wattie said...

Assalamualaikum Naz,
Anak akak yang dok kat dapur makan nasi bila dengar lagu ni terus terpa mai tengok video clip ni, kelakar tul, terhibur den sekojap....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...