Selamat datang kepada semua pengunjung blog CUTE OVEN, SMALL KITCHEN. Diharap dengan kunjungan anda dapatlah kita berkongsi ilmu disamping menambah kenalan. Terima kasih atas kesudian bertandang ke sini.

Untuk makluman, di dalam blog ini sukatan cawan adalah menggunakan cawan metrik manakala sukatan sudu pula 98% adalah menggunakan sudu metrik.
Bagi yang sering bertanya apakah 'Tbsp' dan 'tsp'; 'Tbsp' = tablespoon & 'tsp' = teaspoon.

Monday 23 August 2010

SELAMAT MENERUSKAN IBADAH PUASA

Salam semua. Wah! lama betul tak update blog nie.. Maaf ye kawan-kawan. Sejak ada Maisarah Hani, memang Naz tak boleh berlama-lama duduk di depan komputer... Komputer naz pulak baru je keluar hospital heheh.. Terkena jangkitan virus. Nasib baik cik abang ada member yang memang doktor komputer, jadi komputer naz dah sihat sekarang.

Walaupun agak terlewat, Naz tetap nak ucapkan selamat berpuasa dan selamat meneruskan ibadat ini kepada muslimin dan muslimat. Alhamdulillah sekali lagi kita diberi peluang dan kesempatan untuk terus menikmati dan menghayati bulan Ramadhan yang mulia ini.. Semoga kita semua beroleh keberkatan dariNya.. Insyallah..

Pada member-member yang bertanyakan kuih raya, minta maaf banyak-banyak sebab tahun ni naz tak mengambil sebarang tempahan. Mungkin tahun depan, Insyallah..

Okey, sampai sini dulu.. Bye..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...