Selamat datang kepada semua pengunjung blog CUTE OVEN, SMALL KITCHEN. Diharap dengan kunjungan anda dapatlah kita berkongsi ilmu disamping menambah kenalan. Terima kasih atas kesudian bertandang ke sini.

Untuk makluman, di dalam blog ini sukatan cawan adalah menggunakan cawan metrik manakala sukatan sudu pula 98% adalah menggunakan sudu metrik.
Bagi yang sering bertanya apakah 'Tbsp' dan 'tsp'; 'Tbsp' = tablespoon & 'tsp' = teaspoon.

Thursday 28 April 2011

TERIMA KASIH TEMAN-TEMAN & ADA SESIAPA NAK JOIN GA??


Assallamualaikum dan salam sejahtera.

Terima kasih buat semua rakan taulan yang memberi kata-kata semangat dan mendoakan agar anakanda Maisarah Hani dan juga Naz segera sembuh dari sakit-sakit kami ni.
Alhamdulillah, hari ini Hani nampaknya dah mula ketawa, dah mula merayap mengemas rumah dan rak buku di rumah ni dan dah mula bermain cak-cak seperti kebiasaan. Ruam campak masih ada di beberapa bahagian tubuhnya tetapi demam dah hilang. Harap esok boleh pulih sepenuhnya.. (seminggu dah ni..)

Naz sendiri pun dah beransur pulih walaupun belum sepenuhnya. Bengkak di pipi semakin susut. Tekak dah tak sakit, bengkak di gusi juga semakin mengecil tapi masih tak boleh buka mulut luas-luas. Still on soft diet lagi ni.. Hai.. dah dekat seminggu dah tak makan nasi dengan lauk pauk ni..huhuhu... Tak pelah.. Turun sikit kot berat badan..Kah..kah..kah.... Ayat penyedap hati jer tu.. Heheheeee..

Eh cerita pasal berat badan, Naz ada cadangan untuk menganjurkan GA yang berkaitan dengan penurunan berat badan dan gaya hidup sihat. Tapi tak confirm lagi. Tengah fikirkan cara yang terbaik untuk melaksanakannya dan tengok dulu pada sambutan. Ada siapa-siapa nak join??? Siapa nak join, sila angkat lap top sekarang..heheheeeee..

Okeylah banyak pula membebel. Sebelum mengundur diri, sekali lagi ucapan terima kasih kepada semua rakan-rakan yang meninggalkan pesan dan doa di ruangan komen dan juga di shout box. Love you all guys!!

1 comment:

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

Naz, nak join... nak join...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...